Sassa-blogg

Hej hej allihopa!

Tro’t eller inte men inatt skrev jag faktiskt en låt som jag blev NÖJD med!
Jag skriver nästan aldrig låtar och när jag väl gör det blir jag oftast inte nöjd. Men nu är jag faktiskt nöjd och det känns JÄTTEBRA!

Har skickat texten till Per, min producent, hoppas han vill göra något med den hehe.. :)

Annars gör jag inte så mycket just nu.. Jag är hemma i Höganäs/Ingelsträde och laddar om lite.
Imorgon ska jag kolla på en av delfinalerna i musiktävlingen “Popkorn” på The Tivoli i Helsingborg, det var längesen så det blir kul! :)

Hoppas allt är bra med er!

Denna bilden är från när jag var med i Popkorn en gång :)


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0