Sassa - blogg.

Tjena! Det är skinande sol i örebro. Fast det snöade lite förut, men det var inte mycket. Igår åt jag & Sassa Laktosintolerans Bodensjö åt pannkakor igår, med mjölk till. Var ju inte allt för bra för hennes mage.. -.-

Vet för övrigt inte vad jag ska skriva så om ni har några förslag är det bara att kommentera om ni har några önskemål på något ni vill veta eller så :)

Dagens visste du att:

Visste du att Sassa samlar på Agora drakar ? (http://www.agoragifthouse.se/catalog.asp?ID=100) hon har nu 12stycken
Visste du att Sassa hatar lakrits ? verkligen haaaaaaaaaatar
Visste du att Sassa har storlek 41 på sina skor ?

Det var allt för idag, somsagt lite idé torka <:
Skriv gärna om ni vill veta nått! jag avslöjar det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0