Sassa - blogg.

Hejsan allihopa!

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu.. mer såhär utspridda smågrejor medan jag väntar på att spelningen den 16e april ska komma snabbare.

Jag har dock fått ett riktigt grymt sommarjobb! Min storasyster, Therése, är chef på en av barerna på Sweden Rock Festival och lilla jag ska jobba där i sommar!

15 timmar om dygnet i 4 dygn, krämigt men fett värt då lönen är krämig den också så.. Det är kul!

I övrigt ska jag och Jennifer ner till Skåne imorgon, min bror fyllde 20 igår så vi ska väl fira honom i helgen antagligen :)

Juste Jennifer.. Det är skvallerstund imorgon.. Har ni något ni vill hon ska skriva om kan ni ju alltid skriva det här och hoppas att hon får inspiration.. ;)

Ha’re!
Sassinen


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0