Sassa - blogg.

Hejsan! ursäkta att det tog så lång tid! Vi har åkt lastbil heladagen men här kommer äntligen mitt skvaller :)

Eftersom att det här är första gången kan jag ju passa på att förklara lite om vad som kommer att hända- Jag kommer skvallra lite saker om Sassa, som ni kanske redan förstått, ehehe. Några hemligheter kanske också ;)
Kommer kanske även att ha tävlingar framöver <: håll utkik!

Denna veckan har vi faktiskt inte gjort så mycket, som vanligt! Men jag har blivit väckt två morgnar utav världens asbrak från Sassa….. -.- Ja ni förstår vad jag menar… Trodde jag var i japan. aha.. get it? :D :D :D :D

Som om inte det vore nog så kom ytterligare en brak i lastbilen på väg ner till skåne idag.. Hm, tur att inte Claes hörde/kände det. Då hade vi nog hamnat i diket..

Nog snackat om Sassas fisar. Det var inte ens kul, vi går vidare direkt till veckans ” visste du att “

Visste du att Sassas fullständiga namn är : Sahar Francisca Anari ?
Visste du att Sassa brukade vara en hästnörd för flera år sedan ?
Visste du att Sassa har en secret passion för riddare ?

AHA, det var allt för denna vecka :) hoppas ni tyckte om att höra lite ifrån mig och inte bara fislisan. Se fram emot nästa vecka för det här är bara början!

POSSSSSS! / http://jnyden.blogg.se


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0