Sassa-blogg

Tjenare! Jennifer här :)
För att Sassa är URUSEL på att blogga så gör jag det åt henne, ihih
Hon tycker inte att vi har något att blogga om, och det är säkert sant. Men jag tycker att hon borde hålla er roade! right? ;) Eheh. Vi har som sagt inte gjort så mycket, men vi åkte iallafall lastbil ner till örebro igen i tisdags. Och vi var bara allmänt random och snea. Haha, och bara för att jag tycker om er så mycket bjuder jag på en random bild på Sassinen!


Jag har sett vackrare dagar (a)

Puss på er och ha en trevlig fortsatt vecka!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0