HÖR UPP, MYCKET VIKTIGT!

Hej!

Som ni säkert vet så håller Sassas hemsida på att konstrueras nu. De som jobbar med hemsidan vill väldigt gärna ha med foton som NI har skickat in till mig. (de som har publicerats på bloggen under kategorien "Bilder från fans") 

Så är det någon här som INTE vill va med på hemsidan så säg GENAST till i en kommentar eller mejla om det känns bättre, mejladressen hittar ni i menyn här till höger. Annars räknar jag med er och hoppas att detta är okej? 

Om ni ser detta mycket sent, och inte har hunnit säga till att ni inte vill ha bilderna på hemsidan så går det ju naturligtvis att få dem borttagna från hemsidan efteråt också, men annars säg till genast!

Tack för hjälpen!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0