Sassa-blogg.

Hej hej!

Vill börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat på flera dagar nu, har haft fullt upp och ingen tillgång till dator med internet.

Men nu är jag tillbaka och tänkte lägga in lite bilder och grejor från repningar och andra saker från den fantastiska veckan som varit!

Onsdag - Fredag bestod av R-E-P-A!
Det var mycket att göra och att förbereda inför den stora premiären i lördags, men kul har det varit!
Här är några bilder från repning samt en bild på lilla “Ben”, som vi döpte honom till.. Ben är ett litet kryp som våldgästade mitt hotellrum, både jag och Jennifer är livrädda för kryp så vi gick ner i lobbyn och bad någon komma upp och ta ut honom till sist.. Haha, mesigt värre, I know :(


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0