Sassa - blogg.

Imorgonbitti bär det av mot Clarion hotel Örebreeeoouuh!

Under dagen blir det massa rep i Conventum och så ska jag, Olle och Elin göra lite kort intervju med Tv4 och SR på morgonen.. Vi får väl se vad de ska använda det till!

Dessutom kommer jag, tillsammans med Jay, Geir och Elin, komma till Marieberg och signera osv.. Kul va?! :D

Men det är på FREDAG, inte imorgon hehe.
Fredag kl 18:00 - Mariebergs Galleria!

Längtar så sjukt mycket till lördag så det finns inte, ska bli så himla kul!!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0