Sassa - blogg.

Hej gott folk!

Äntligen har min första egna spelning blivit bokad och är nu officiell!

Lördagen 16 April spelar jag och ingen mindre än Daniel Adams-Ray i Höganäs Sportcenter (Skåne).

Biljetterna kostar 100:- och går att köpa på tex höganäs bibliotek. Det finns säkert fler sätt att köpa biljetter på men det är det enda jag hört om hittils i alla fall!

Var bland de första som får höra mina egna låtar och kom till Höganäs den 16e April!

http://open.spotify.com/track/1qIAqSCPcRkkNU8dj5pIOC


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0