Sassa-blogg.

Finland var sååå häftigt!!

Vi skulle inte kunnat haft ett bättre avslut på denna fantastiska turné, verkligen.

Det är så himla tråkigt att det är över nu, har varit en fantastiskt häftig upplevelse. Nu går vi skilda vägar i hopp om att vi ses någonstans på vägen, vilket vi mest troligt gör på ett sätt eller ett annat ;)

Tusen tack till alla som varit med oss på turnén, jag tror jag talar för alla när jag säger att det skapade underbara minnen vi kommer att minnas livet ut!

Tänkte lägga upp lite bilder också, allt från privatflygplanet vi åkte med till att det låg en Elin på golvet inne i omklädningsrummet..

Juste!

På eftefesten på O’Learys var där 2 killar som spelade. Tror de kallade sig Fredrik Furu men jag minns inte riktigt..

Hur som helst så gjorde vi lite gästande.. Weise, Olle och Geir körde några låtar och sen gick jag upp på scen och spelade Beth Hart’s “Hiding Under Water” på piano. Det har jag velat göra väldigt länge kan jag säga..


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0