Sassa-blogg.

Lundspelningen var nog det mest krävande intressanta och aaaabsolut allra roligaste för det var så sjuuukt hahaha!

Det börjar med ett stort strömavbrott i hela den delen av Lund där vi var - KUL JU!

Efter 45 minuters väntan med nödbelysning och improvisativ underhållning utan ljud eller ljus för de stackars tusentals åskådare som kommit för att se oss…. Ja hur som helst, efter 45 minuter utan el ska vi precis bestämma att vi tyvärr måste ställa in showen. Jag hade precis varit uppe på scen och sen när jag kom ner så skulle de precis börja snacka och så helt plötsligt så ser vi att ljuset kommer i backstage området. Alla bara kollar på varandra med hopp i ögonen, hopp om att strömmen håller längre än 5 minuter då.. Haha!

Men vet ni vad, strömmen höll och det blev en sjukt häftig show!

Är för övrigt hemma i Skåne i en heeeel vecka nu!
Känns konstigt men ändå roligt att vara hemma lite, hehe :)

Jakobstad nästa!



Kommentarer
Postat av: Emilia Johansson

Önskas bilder från konserten?!

http://emiliajohanssons.blogg.se

2011-02-07 @ 09:05:35
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0