Sassa-blogg.

Tycker det är god tid att jag berättar hur man bokar mig, om man vill! ;)

Det är Per Berglund (min producent och låtskrivare) och Sean Travon (min manager) som sköter “Mangalore”.

“Mangalore är ett svenskt musikproduktions- och artistutvecklingsbolag som baserar sin verksamhet på framtidens stjärnor. Vi hjälper unga artister och musiker att hitta sig själva och sporrar dem att definiera sig och sitt musikaliska uttryck i en musikvärld som alltmer drunknar i sitt eget överflöd. Vi stöttar dem och coachar dem att hitta sin egen personliga väg i den snåriga musikbranschen. Vi sätter artisten i centrum och skräddarsyr lösningar för dem och tillhandahåller för dem ett nätverk av professionella kontakter som de kan dra nytta av för att växa som musiker och artister.”

Mer om mangalore och mer om Per, Travon och min del i det hela kan ni läsa påhttp://mangalore.se

Min sida
http://www.mangalore.se/?page_id=17


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0