Sassa-blogg.

Hej mina fina bloggbläsare!

Vill be om ursäkt för att ni får vänta så länge på mitt videosvar på alla frågor från frågestunden förra veckan och så vill jag berätta att vi ska försöka göra klart den idag!

Anledningen till att det tar sån tid är för att jag är såååå himla kkass på sånt och spelar in samma svar såhär 1500 gånger och så blir det jättekrångligt.. (mitt fel helt enkelt!)

Men vi får se till att b li klara idag och se om det går att ladda upp den här på något vis, hoppas det går att få upp den redan ikväll kanske!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0