Sassa Music!

Hej på er! 

Det är ganska dött här nu faktiskt och det finns många anledningar till detta.

Nr 1: Det händer inte så mycket kring Sassa nu (eller jo det gör det väl, men media är väl intei ntresserade just nu ;) )

Nr 2. Jag går ju i 9an och som ni säkert förstår så är vårterminen grymt jobbig! Och skolan är alltid prio 1 hos mig (efter familj och allt detta)
Nr 3. Jag har fått den stora äran att bli webmaster för Sassas hemsida! :D Så jag har fullt upp där just nu, men oroar inte, jag ska absolut inte lägga ner den här bloggen för det! 

Så nu tycker jag faktiskt att ni ska gå in HÄR och bli medlem på Sassas hemsida! För nu varandra är det den engelska versionen som gäller men den svenska är på gång och kommer länkas så fort den är färdig!

Hare bra så länge alla Sassa fans!

/ Gabriella

Kommentarer
Postat av: Evve

Vad gör en webmaster? jag har undrat det ganska länge nu, haha :P

Sen har inte du en medhjälpare, Caroline heter hon elr? men hon kanske inte hinner uppdatera heller! =) Ha en bra dag=D

2011-04-15 @ 17:37:48
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0