Sassa - blogg.

Hejsan allihopa!

Kul att ni gillade min kostym, fast jag tänker bara på att jag MÅSTE KLIPPA MIG TYP NU!

Anywayyyy.. Visst är det fredag och det betyder Jennifers Skvallerstund men inte riktigt ännu! Först måste ni höra lite om vad jag håller på med för det är ju min blogg trots allt, eller hur? ;)

Per och jag hoppas på besked om plats i Svensktoppen så snart som möjligt, med egna låten “Enough” - Kul!

Hemsidan har inte alls långt kvar, den är uppe inom någon vecka. Det är även så att webmastern är bloggaren som sköter http://alltomsassa.blogg.se , eftersom Gabriella, som hon heter, har varit så uppe i det och skött den så bra av egen fri vilja kände vi att det var givet att hon skulle få jobbet som webmaster på min officiella hemsida :)

Ni vet den där låten jag skrev för ett tag sedan?
Jag skickade ju den till Per och vi har spelat in den!
Den heter numera “Strange” och vi, framförallt jag, hoppas den går hem när tiden väl är inne :)

Hur som helst, det var min lilla uppdatering på vad som händer här bakom kulisserna just nu, nu lämnar jag över till Jennifer och hennes skvallerstund som kommer senare ikväll.. Håll till godo!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0