Sassa - blogg.

Hej allihopa!

Detta blir mitt sista inlägg på idolturne.se då min officiella hemsida nu äntligen är färdig!

Oroa er dock inte! Jag kommer att fortsätta blogga genom min “live page feed” från facebook till hemsidan direkt!

1. Gå in på Facebook och sök på “Sassa Music” och gilla sidan (det är där jag kommer att blogga, det kommer även att synas på hemsidan)
2. Gå in på http://sassamusic.com
3. Klicka på den engelska sidan då den svenska inte är helt översatt och färdig ännu, klicka sedan på “members only” och sedan på “register”
4. När du angett dina användaruppgifter går du in på din E-mail och verifierar din epostadress till hemsidan. Det är bara att klicka på länken i mailet du ska ha fått från “Sassa Music”.
5. När du gjort detta kan du logga in.

Du har nu tillgång till att lyssna på min HELT EGNA NYSKRIVNA MUSIK! Samt kolla min “Live page feed” från Facebook på hemsidan, tillgång till extrra fotoalbum och massor av annat kul. Allt finns udner fliken “Members Area”.

Låten som finns uppladdad heter “Enough”. Kommentera gärna på hemsidan och säg vad ni tycker, gör er röst hörd för jag lyssnar alltid :)

För er som är oroliga över biljetter till spelningen på lördag den 16e så finns det möjlighet att köpa biljetter i dörren för samma pris, dvs 100:-

Hoppas jag ser många Sassa-skyltar, jag blir ju så glad! :)

Hur som helst.. Jag kommer nu att sluta blogga här och fortsätta på “Sassa Music” som ni kan följa på min hemsida http://sassamusic.com

Jag hoppas ni tycker om hemsida, glöm inte säga vad ni tycker!

Jag hoppas ni fortsätter njuta av min musik och följer emd mig på min resa.

Tack för min tid på “Idol”, nu kör vi på riktigt!

http://sassamusic.com


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0