Vem är du?

Här är startelvan i "Idol"

Snyggaste Sassa!

Nu när jag börjat få lite läsare så undrar jag så klart vilka ni är!

Så det vore kul om ni kunde svara på dessa frågor, ni behöver ju självklart inte svara på alla om ni tycker att endel är för personliga!

1. Vad heter du?
2. Hur gammal är du?
3. Vart bor du?
4. Hur hittade du min blogg?
5. Vad tycker du om Sassa?
6. Är det något du tycker jag behöver ändra på bloggen? Jag är bara glad om jag får kritik så jag vet vad jag ska göra bättre.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! jag svarar gärna

1 Evelina Claesson

2 snart 16 år i december

3 i en by som heter Solkaryd utanför Sävsjö i Smålands skogar

4 Jag hittade den när jag läste Sassas blogg

5 Hon äger, e bäst, aldrig hört någon sjunga så bra:D

6 Nja det vet jag nt, tycker den e bra, du lägger in mycket inlägg och det e kul, sen massor av intervjuer och om man e som jag lite efter behöver man ha någon som letar reda på sakerna åt än, haha Keep up the goog work:P

2010-10-16 @ 19:34:21
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Hallo.. :)



1. Frida

2. 15 i december

3. Malmö

4. Hittade också hit med hjälp av Sassas blogg :)

5. Hon är helt underbar och en fantastisk förebild.

6. Naah.. Du har stenkoll oO

2010-10-17 @ 10:51:16
Postat av: Monica

Monica

2. 24 om 2 veckor

3. Stockholm

4. Sassas blogg

5. Grym röst, grym person, grymt snygg!

6. skriva kontaktuppgifter till den som gör bloggen (dvs du)+ fler bilder men annars bra! :)

2010-10-17 @ 23:33:51
Postat av: m to the atilda

1. Matilda

2. 13 år

3. I en ort utanför Stockholm som heter Sundbyberg

4. Genom Sassas blogg

5. Grym röst, bästa jag någonsin har hört och såklart grymt snygg också !

6. Skriva mer fakta om hon, nää bloggen är bra som den är. :)

2010-10-18 @ 11:38:32
Postat av: Kika

1. Henrika

2. 15 i december! ;)

3. Österbotten, Finland.

4. Sassa blogg!

5. Hon sjunger bäst av alla kvinnor i hela världen o så e hon ju sjukt snygg också... =D

6. Jag älskar den här bloggen! Ladda upp mycket bilder (som du redan gör) för jag älskar bilder och har inte tid eller orken att sitta och söka igenom alla hemsidor efter bilder själv.. ängel

2010-10-21 @ 17:34:28
Postat av: Felicia

1. Felicia ;P

2. 14

3. Nyköping :(

4. sassas blogg

5.hon e bäst

6. det e väldigt bra

2010-11-07 @ 11:18:42

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0