Senaste blogginlägg av Sassa.

Jag är frustrerad!!!

Hittar inte laddaren till min telefon! Har  gjort SÅ mycket roligt idag och så har jag inte kunnat ta en enda bild :(

Vill ju visa er vad jag gör om dagarna men det är lite svårt utan telefonen asså.. -.-

Jag kan i alla fall berätta att jag varit på en motivations grej där ingen mindra än Laila Bagge var med. Det var väldigt inspirerande och så fick jag ju hälsa lite kort på Laila :)

Hon mådde bra! Om någon undrade :P

Sedan stack jag till LASERDOME (<3) med min bästa vän Elin Ekblom och min flickvän Sophie Bengtsson, fnizz.

Hade fett kul ofc, kanske kan få tag på en video som Elin filmade när vi satt och spelade arcade bilspel menehh.. Haha, we’ll see!

Elin köttade på Laserdome btw :)

Kom hem vid typ 6 och duschade och nu ska vi laga mat.

Ah juste, tänkte avsluta med ännu en liten idolbild som “Sofie” gjort. Det finns många såna alltså, kul! :D

http://likesofiie.blogg.se/

 

Btw, nu vet vi vem hennes flickvän är. Modigt av henne att berätta! :)


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0