Sassa - blogg

Idag har jag repat med HrH. Vi behöver en backdrop.. För att skaffa en backdrop behöver man pengar, ett företag och ett artwork. Vi har allt utom ARTWORK.

Artwork är då själva texten som trycks på duken och som sen blir backdroppen helt enkelt :)

Det är så många som ritat av mig väldigt fint så jag tänkte lägga upp ett litet erbjudande här..

Vill du skriva / rita den här backdroppen?

Det ska stå “Hardrock Hounds” eller “Hard Rock Hounds, du väljer själv.

Det ska vara på vit bakgrund, artworken får lov att vara i färg men inte FÖR mycket blandat. Tänk på att företaget sedan ska kunna trycka det på en stor duk.


Du mailar ditt bidrag till [email protected]


Vinnaren får sitt bidrag upplagt på bloggen och sen självklart tryckt på vår backdrop som kommer att hålla några år framöver.

Ta tillfället i akt!

Maila ert bidrag till [email protected]

 

Pooz!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0