Sassa - blogg.

Idag är min enda lediga dag på 2 veckor, har varit sjukt skönt att bara ligga hemma och chilla vill jag lova!

Lite info om tävlingen.. Ikväll skulle jag varit och repat och visat upp alla bidrag jag fått och tillsammans skulle bandet och jag komma överens om en vinnare. Eftersom jag är är hemma och är sjuk så kommer vi skjuta upp lite på det där med att utse vinnaren.

Dvs det är fritt fram att skicka fler bidrag!

Vinnaren kommer att koras här på bloggen och vinnarens logga och namn kommer självklart skapa den stora backdroppen som Hardrock Houndskommer att använda så länge som det bara går !


————————–

Vill även påminna om spelningen vi har på lördag

Sassa & Hardrock Hounds

Folkparken i Höganäs

Leg: 18 år

Inträde 150:-

————————–

Se till att kolla på Idol nästa fredag (5e november) förresten!

Kan möjligen vara så att det kommer en liten överraskning..


————————–

För övrigt har jag väl inte mycket mer att säga.. Förutom att jag åker upp till Stockholm i slutet av helgen och är där hela nästa vecka.

Längtar!


Kommentarer
Postat av: Zazza

Ja vet hon är assgrym

2010-10-27 @ 22:21:47
URL: http://hittafiisk.blogg.se/

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0