Sassa - blogg.

Börjar känna mig lite krasslig.. Ogillas skarpt eftersom jag ska upp till Stockholm tidigtimorgon bitti och sedan har jag spelning på lördag med Hardrock Hounds..

Håll tummarna för att det inte blir någon massiv förkylning som bryter ut alldeles i otid..

Här får ni en liten bild hihi!

Bild från en spelning på min födelsedag 2009 :)

Länk till event på Facebook för vår spelning: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=167977693214152

För övrigt är det Beck på Tv4 ikväll, det får man inte missa!

En pizza på det med lite cola sen är kvällen fulländad :)


Pooz!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0