Sassa - blogg.

Den här sköna snubben heter Per Berglund

Per Berglund är gitarrist i punkbandet Moderat Likvidation samt mycket duktig låtskrivare och nu min producent och låtskrivare :)

Igår kväll åkte jag, min mamma och Sophie till Malmö för att träffa Per och ha ett litet möte angående, låtar, stil osv, ja,  min framtid.

Som jag sagt innan är det väldigt mycket som händer “bakom kulisserna”. Ni ska nu få lite bilder från kvällen.. :)

Enjoy!


Per och jag diskuterar

Per undrar vafan jag håller på med..

Den finaste väggen i Pers lilla hemmastudio

Per Berglund :)

Per shreddar xD


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0