Sassa - blogg.

Min akilleshäl, älgar.

Nämen haha, min akilleshäl är faktiskt att rita och dansa, i detta fall att rita.

När jag var typ.. 7 år fick vi som uppgift i skolan att rita en älg. Varför minns jag inte men ah. Jag kämpade och kämpade men det gick ju för f*n inte så jag satte mig på golvet och skrek som en gnu :)

Mamma kommer in och frågar mig vad problemet är – “jag kan inte rita en eeeelg!”, säger jag.

Så mamma gör allt för att hjälpa mig, hon ritar ben, mule, svans och öron men jag VÄGRAR rita den nedrans älgen!

Efter några timmar slutar det med att mamma ritat älgen och jag ritat en “bandit” ögonbindel på den, ni vet sån som Zorro har hihi :)

När jag lämnar in teckningen står det på pappret, skrivet av min mamma:  “Det var ingen bra dag att rita en älg..”

Än idag har jag aldrig ritat en älg


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0