Poplight.

Sassa Bodensjö var den första att lämna Idol 2010
©Mirja Bokholm, Poplight


Sassa Bodensjö är ute ur Idol 2010. I fredagsfinalen i kväll ställdes hon i duell mot Linda Varg, och när tittarna fått säga sitt fick hon kliva av Idoltåget. ''Ger man sig in i leken får man leken tåla'', säger den utslagna deltagaren starkt.

Det blev Sassa Bodensjö, 17, som blev den första deltagaren att lämna Idol 2010. Efter att rösterna räknats stod det klart att Sassa tillsammans med Linda Varg hade svagast stöd hos tv-tittarna, och när den slutliga domen kom var det Sassa som tvingades lämna tävlingen.

Sassa var efter sändningen besviken, och säger att hon självklart inte ställt sig på scen med inställningen att hon skulle åka ut. Samtidigt menar hon att hon var väl införstådd i tävligens regler, och att hon därför också måste acceptera utfallet.

– Ger man sig in i leken får man leken tåla. Jag visste att det här kunde hända, även om det var väldigt jobbigt att stå där.

I stundens besvikelse hade Sassa svårt att blicka framåt, och tårarna var starkare än framtidsförhoppningarna. Men visst finns en vilja att fortsätta med musiken.

– Vi får se vilken väg jag leds in på efter det här. Självklart vill jag fortsätta med musiken, säger Sassa.

 

KÄLLA.


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0