hd.se

 


Sassa har år av scenvana och ser ut att skratta sig igenom AC/DC:s ”Highway to hell”. Men bara minuter innan är det kritiskt. Hon fick en panikattack, gjorde misstaget att börja tänka och kunde inte få fram texten.

– Jag sa ”Jihde, jag kommer inte ihåg texten”, säger hon i pausen innan resultatet i omröstningen presenteras.

Peter Jihde är programledare för ”Idol” sedan 2007. I rutan syns han mest som en snabbkäftad programledare med en förkärlek för lite för långa konstpausar. Man han är mycket mer. Otrolig, säger flera av deltagarna. Han lugnar, stöttar, peppar och skyddar.

– Jag sa "Tänk på hur länge du har längat efter det här, hur många gånger du har sjungit den där låten och satt den varje gång. I kväll kommer det att bli den bästa gången, berättar Peter Jihde.

– Jag vet inte om hon uppfattade det då, hon var inte riktigt där mentalt då, men efter ett tag så testade vi texten lite. Hon kunde den, svårare än så var det inte, säger han.

Det här är bara en del utav allt, ni kan se och läsa sjukt mycket HÄR.

Roligast är nog bildspecialen, som har hur mycket bilder som helst på Sassa, ni hittar den genom att scrolla ner en aning på sidan sen till höger står det: "Visa alla 31 bilder" Klicka där!

Så tryck här nu!


Kommentarer
Postat av: aleksandra

sv; ojah, tur som bara fan. hon verkar ju vara en stört skön brud!:)

2010-10-16 @ 21:22:36
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0