Gammal intervju men,,

Idol-Sassa - inte bara hårdrock



HÖGANÄS. Hade den hårdrockande Sassa Bodensjö fått välja hade gatan utanför stadshuset i Höganäs burit hennes namn, men hårdrocksstämpeln, vill hon nu nyansera.
Hur känns det att gå vidare?
– Det är en obeskrivlig känsla, det är helt magiskt. Jag fick nog lite hybris under kvällen man var så jäkla glad men samtidigt blir man ledsen när ens vänner får åka hem.

Nu är du fredagsfinalist, vilken stil kommer du att köra på?
- Jag är inte bara hårdrock, jag körde på det under kvalveckan för jag sjunger det bra. Men jag är mycket personlig och det kommer att vara mer nyanserad hårdrock framåt.

Hur är det att ha kameror i ansiktet hela tiden?
- Det är mysigt och trevligt, jag gillar ju att synas. Så jag har ju för guds skull inte tröttnat på det.

Vilken fråga får du mest för tillfället?
- Vem jag tror kommer att vinna idolfinalen. Men jag tänker inte så långt.



Finns det någon fråga du vill ha?
- Det är väl mer det här då att jag inte vill att man ska tro at jag bara kommer sjunga hårdrock. Jag kommer vara en mer nyanserad hårdrockssångare framåt.

Om du är den första som åker ut, hur tar du det då?
- Jag kommer, hur det än går, gå härifrån med ett leende på läpparna. För jag har gjort så gott jag kan och kommer att vara nöjd hursomhelst.

Tidigare idoler har fått en gata i sin hemstad uppkallad efter sig? Vilken hade du velat ha?
- Haha. Det hade ju varit coolt att få gatan utanför stadshuset i Höganäs
Foto: Daniel Ohlsson/TV 4
Foto: Daniel Ohlsson/TV 4
KÄLLA.

Kommentarer
Postat av: evelina

måste bara säga att jag tycker det är jätte kul med att du lägger upp intervjuer gammla elr nya splear ingen roll det är lika roligt båda två:d

2010-10-21 @ 23:07:58
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0