Chatten på Aftonbladet.

Sandra Wejbro:
Sassa Bodensjö finns på plats för att chatta 14.00. Men ni kan börja ställa era frågor redan nu!
Sassa:
nu är jag här!
Kommentar från michelle
hej! först,du va skitbra i fredags och du kommer gå grymt långt! sen, är du hif:are? ;p kram!
Sassa:
hej hej! tack så mycket :D
Sassa:
självklart är jag hifare!
Kommentar från malin
Vad har du för slags ormar? :)
Sassa:
majsormar :)
Kommentar från Marija
Hej Sassa! Jag måste börja med att säga att du är extremt lik "nils karlsson pyssling", haha! Nu till min fråga! Fredagens tema är ju "min idol", vilken låt skulle du ha valt om du fortfarande varit med i tävlingen? Din röst är galet mäktig, rock on!!
Sassa:
hahaha! den har jag aldrig hört innan :P
Kommentar från Felicia
Tjena Sääz! Vad tycker du om spindlar? Tänkte att eftersom du har ormar så kanske du inte har nåt emot spindlar, eller hatar du dem lika mycket som jag? Haha, pooz!
Sassa:
hej heeej jag tycker spindlar är fruktansvärda kreatur. allt som har fler ben än 4 borde inte existera -.-
Sassa:
pooz!
Kommentar från Caroline
Du var bäst! Lova att inte lägga ner musiken och behåll din stil! Du behöver ingen klänning! :)
Sassa:
jag lovar! kommer definitivt fortsätta med musiken :) någon klänning blir det inte! :P
Kommentar från PHILIP S
ska du fortsätta i make a mess eller byta upp dig lite?
Sassa:
vi får se! det kanske blir en mix :)
Kommentar från macc
Du var riktigt begåvad, synd att du inte valde bättre låtval då hade du nog varit kvar i tävligen. Ångrar du dina låtval nu när man tittar på det i efterhand?
Sassa:
jag ångrar inte mitt låtval. :)
Kommentar från Erik
Gillar du ponnys? Jag gillar ponnysar, jag har en egen. Den har jag döpt efter dig, den är brun med vita inslag. Tycker du om ponnysar? Om du inte gillar ponnysar, så gör det inget, för du sjunger så fint. Men det vore trevligt om du gillar ponnysar. Tack o hej, leverpastej. :-)
Sassa:
hahaha! jag har ridit western en gång i tiden faktiskt! kul att döpa en ponny efter mig... haha
Kommentar från nadja
varför tror du att just du åkte u?
Sassa:
antingen gillade svenska folket linda mer än mig eller så hade folk helt enkelt bestämt sig för att jag inte kunde sjunga något annat än hårdrock. även om det var precis det jag gjorde i fredags.
Kommentar från Felicia
Om du hade varit kvar i Idol, hade du sjungit något med Beth Hart då? Temat är ju "min idol" på fredag, tycker det är jävligt synd att du inte hann vara med på det temat! :(
Sassa:
jag hade gärna sjungit beth hart men tror att hennes musik är lite för smal för sverige
Kommentar från Rebecca
Vad ska du göra efter det här?
Sassa:
förhoppningsvis spela in en skiva förr eller senare och ha myyycket spelningar!
Kommentar från malin
Vad var ditt favvoämne i skolan? :)
Sassa:
musik såklart!
Kommentar från Manda
Du är grym! Jag är säker på att vi kommer få se mer av dig ! Jag kommer fortsätte lyssna på dig i framtiden , helt klart! :) När jag har det sagt så undrar jag vilken av de andra idolerna du var med mest?:)
Sassa:
det kommer ni! :) alla hänger med alla, det är en väldig gemenskap som ajg kommer sakna väldigt mycket!
Kommentar från P
Hej Sassa , jag undrar om du har flick/-pojkvän?
Sassa:
yes :)
Kommentar från Krille
Vem tror du vinner Idol i år?
Sassa:
men åh jag vill ju att alla ska vinna :( jag har en liten plan faktiskt.. ska sy ihop en sån siamesdräkt som jamilla och henens kompis hade på sig. sen ska jag stoppa ner alla där i och skicka dem till globen :D
Kommentar från MsE
Om du fick träffa en av dina idoler levande elr döda vem skulle du välja då? :)
Sassa:
beth hart!
Kommentar från sanna
tog du illa vid av bagges komentar?
Sassa:
jag uppfattade inte riktigt vad han sa haha :P
Kommentar från Greeny
Hej sassa. vad tycker du om pridefestivalen?
Sassa:
har aldrig varit där faktiskt. men det vore kul att gå med i paraden någon gång!
Kommentar från Rebecca
Vad kände du just när Jihde sa ditt namn?
Sassa:
tomhet
Kommentar från Tessa
Metallica o Maiden, är det nått du lyssnar på? :)
Sassa:
inget jag direkt lyssnar på men det är ju kult!
Kommentar från malin
vad heter dina ormar?
Sassa:
emma och popcorn :)
Kommentar från MsE
Hur började du med musiken? Har du alltid gillat att spela och sjunga? :D
Sassa:
jag har alltid varit en liten teaterapa.. mamma kallade mig för "mrs Bean" när jag var liten :P
Kommentar från Sara
vad gör du om 1 år?:)
Sassa:
DÅ står jag i globen :D
Sassa:
fick ta en senväg
Sassa:
haha
Kommentar från Greeny
Kan du berätta något som vi inte vet redan? ;)
Sassa:
hmm.. jag gillar blodkorv och just nu sitter jag och äter polly :)
Kommentar från malin
Vad är den värsta musik du vet?
Sassa:
dansband!
Kommentar från Rebecca
Har du några syskon?
Sassa:
yes, en syster och 2 bröder :)
Kommentar från Anna
Vad ska du göra när du är klar med skolan?
Sassa:
det får vi se!
Kommentar från Sonja
Vem är tycker du bäst om i Idol-juryn?
Sassa:
"bäst" kan jag inte riktigt säga. alla 3 tillför just sitt till programmet :)
Kommentar från Klingan
Vilken skulle bli din debutsingel? ;)
Sassa:
oj det var en väldigt svår fråga.. förstår inte riktigt vad du menar D:
Kommentar från Pekka
har något skivbolag kontaktat dig?
Sassa:
nästa frågaaaa
Kommentar från Alva
skriver du eget material?
Sassa:
en del. men det går inte särskilt snabbt då jag är väldigt kräsen och självkritisk D: det är värsta förlossningen när jag är klar med en låt. men när den väl är klar brukar den vara bra :)
Sandra Wejbro:
Dags för sista frågan nu!
Kommentar från malin
Om du fick resa var som helst i världen, vart skulle du åka?
Sassa:
oj.. någonstans varmt, har aldrig varit på en solig utlandssemester!
Sandra Wejbro:
Tack Sassa! Och tack till alla som ställt frågor!
Sassa:
tack själv :D

Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0