Bilder.

Hej på er!
Fick dessa bilder skickade till mig igår, utav en som heter Pella Berglund.
Så här skrev hon;

Bilderna är från en musiktävling, Emergenza, 2007, där Sassa deltog med sitt band Make a mess och gick vidare till den Nordiska finalen i Stockholm. Minns hur otroligt glada och chockerade vi alla var när Make a mess gick vidare. Konkurrensen var skithård och alla andra var betydligt äldre. Har nog aldrig varit så glad för någons skull. Har för mig att det var i Malmö, eventuellt i Lund.
Visst är det alltid lika kul med med bilder? ♥

Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0