Allmän info om Sassa.

Sassa Bodensjö

Instrument jag spelar:

Bas, gitarr, trummor och piano

 

Instrument jag vill lära mig:

Fiol

 

Person/er som betytt mycket för min musikaliska utbildning:

Beth Hart

 

Musikalisk förebild:

Beth Hart

 

Mitt första framträdande:

Hösten 2004 med hårdrocksbandet Make a Mess

 

Den första skivan jag köpte:

AC/DC

 

Därför vill jag arbeta som artist:

Jag mår aldrig bättre än när jag står på scen

 

Det gör mig unik i startfältet för kvalveckan:

Alla här sjunger bra men ingen kan göra det just jag gör

 

Medtävlande som imponerat på mig mest:

Christoffer Sjöberg

 

Akilleshäl:

Liten publik

 

Intressen (förutom musik):

Vännerna och min dator

 

Något ni inte visste om mig:

---

 

Så spenderar jag helst en söndag:

Framför datorn med en cola

 

Skådespelare som kommer spela mig i filmen om mitt liv:

Noomi Rapace

 

Artist jag nog var i ett tidigare liv:

Beth Hart

 

Person jag tar med på min första turné:

Den som står min närmast då

 

Drömduett:

Med Beth Hart

 

Min relation till juryn:

Hrmm… Speciell och spännande!

 

Därför kommer jag att vinna Idol 2010:

 

Jag är en grym, spännande live-artist!

 

Min största utmaning i Idol:

Slutaudition

 

Så här ser mitt liv ut om fem år:

Då har jag nått mitt mål att bli artist

 

Så lyder min första kvällstidningslöpsedel:

Sassa gör en toppenstart på Idol 2010

 

Därför ska ni röst på mig i höst:

Det märker ni!

 

Övrigt:

Everything happens for a reason

 

Källa.


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0