Sassa - blogg.


Först och främst vill jag säga tusen tack till alla som skickat in massa fina bidrag, alla är sjukt duktiga!

Här får ni det bidrag som passade Hardrock Hounds bäst i smaken! ;)

Stort grattis till Jeanette Carlsson, 20 år från Kolbäck!


Här är några bidrag som vi också tyckte om men som inte riktigt kom hela vägen..

Klicka på bilden för att se den!




Jag kan tyvärr inte få med hela hennes blogg inlägg jag försöker kopiera men det går inte att klistra in! Men förhoppningsvis har ni redan kollat in det!

Och när jag ändå håller på att skriver här tycker jag att vi alla ska ge Jeanette ett stort grattis! För visst var den fin!?



Kommentarer
Postat av: mattzi

den pwna, GRATTIS TILL DIIIIIIIIIIGÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :D

2010-11-07 @ 20:51:43
Postat av: jeena

Grymt snygg! Utan tvekan ;)

2010-11-08 @ 16:11:15

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0