Medhjälparen!

Hej allihopa!

Det är alltså jag som är Caroline.

Jag ska då hjälpa Gabriella lite då och då.

Jag är 18 år och bor i Skåne.

Lyssnar mycket på hårdrock/metal men kan även lyssna på annat.

 

Något som står mig varmt om hjärtat är fotboll.

Har själv spelat en gång i tiden, och nu spelar jag lite då och då.

Fotboll är som bäst live, så många matcher blir det att kolla på.

I allsvenskan är det Malmö FF som gäller!

 

Om det är något ni vill veta är det bara att fråga.

Jag tänkte ha en chattstund som Gabriella hade.

Den är imorgon (onsdag) den 3 november mellan klockan 20:00-21:00!

Så adda: [email protected] och börja tänk ut frågor!

 

Många kramar

Caroline


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0