Bilder på en liten Sass!

Dessa bilder fick jag mejlade till mig från Sassas mamma som "belöning" för att jag gör ett sådant bra jobb med bloggen. Jag blev verkligen grymt glad när jag fick det första mejlet i från henne. Det är som en bekräftelse på att det jag gör verkligen är bra. Tack så hemskt mycket för bilderna säger jag bara. Hon skrev även att Sassa är mycket återhållsam med privata bilder och att vi ska vara glada över att hon släppte iväg dessa. Och glad, det kan jag verkligen säga att jag är!

Så ja, visst är vi glada? Och visst är bilderna söta?

Kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: Andersson!!

sjjukt söta bilder !!!

2010-11-21 @ 01:07:49
Postat av: Andersson!!

sjjukt söta bilder !!!

2010-11-21 @ 01:08:25
Postat av: Evelina

Naw så söta:D

2010-11-21 @ 09:49:12
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Felicia ;P

haha jag hade också en sån där kjol när jag var liten :P sjuk söta bilder :)

2010-11-21 @ 21:50:42
URL: http://feelliicciia.blogg.se/
Postat av: Übersyster

Kommer ihåg tigerkjolen du fick av mig, hehe. Känns längesen nu.

2010-11-22 @ 11:14:48

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0