Sassa om Jay's triangeldrama.

Om du endast vill läsa vad Sassa har sagt, så läs där det står med fet stilOm du endast vill läsa vad Sassa har sagt, så läs där det står med fet stil."Idol"-deltagarna om triangeldramat

Jay Smiths triangeldrama skakar både juryn och de tidigare deltagarna i "Idol". 
Nedan uttrycker de medverkande vad de tycker om Jay Smith och Minnah Karlssons relation.

ANDREAS WEISE:
"Jag tänker framför allt på hans fru som räddade hans liv, vad hände där? Det ärju hans tjej som får ta smällen. Det börjar likna en karusell det här, en dokusåpa. Fokus ska ju ligga på musiken. Fan, jag är chockad. Man uppmuntrar fel grejer för Idols målgrupp. Jag tror absolut att det är sant. Jag vill uttala mig för jag tar avstånd från det här. Det är ju en stor skandal." 

OLLE HEDBERG:
"Sista veckan nu när det bara var vi tre kvar var jag mycket själv och de var med varandra. De har gömt sig från oss andra, det har jag känt. Jag är glad att jag åkte ur. Det börjar bli för mycket. Vad hände med moral och etik. Det här är ett program där du ska vara en förebild för barn. Det har varit för mycket skandaler, jag är glad att jag åkte ut. Den största prövningen med den här resan måste ha varit för Jays fru. Jag är glad att jag är singel för det här ansvaret kan inte vara lätt om man har en partner. Jag tycker verkligen synd om Sara." 

SASSA BODENSJÖ:
"Man kan aldrig hjälpa eller motstå vad man känner och känns det rätt så ska man inte undvika det. Det var rejält otippat men båda två ler och är glada och det är det enda som betyder något för mig."

DANIEL NORBERG:
"Det är roligt, det är ju kärlek. Man kan inte göra så mycket åt det. I övrigt ger jag mig inte in i det där alls. Jag vet inte hur seriöst det är eller vilken nivå de är på men det blir nog bra tror jag. Det är klart att det blir lite konstigt med Jays flickän men det får de ta tag" 

LINDA VARG:
"Jag visste om det innan så det kom inte som en chock för mig. Det är nästan ingen som vetat om det men jag står Jay väldigt nära. Jag kan inte döma dem. Är de kära så är det väl sött". 

GEIR RÖNNING:
"Jag är chockad. Jag har sett dem tillsammans men aldrig sett nåt sånt. Jag har träffat Jays flickvän flera gånger och jag tror inte hon visste det heller. Jag hoppas att det inte är sant. Jag har varit öppen med min bakgrund gällande detta själv så man kanske inte direkt visar något för mig." 

ELIN BLOM:
"Jag visste ingenting. Jag åkte ju ut för ett tag sedan så det kanske inte är så konstigt. Jag vill inte blanda mig i det där så jag vet inte vad jag ska säga" 

LINNEA HENRIKSSON
"Jag tycker att det vore fint om "Idol" fick handla om musik, i alla fall den sista kvällen. Det känns så onödigt det här. Jag vill inte blanda mig i det här av respekt för alla inblandade, vilka det än må vara. Jag försöker bara få dem att fokusera på musiken."

KÄLLA.

Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0