Sassa-blogg.

Hej alla glada!

Tänkte berätta lite om min julafton.. :)

Det vart riktigt familjärt och mysigt i år. Mamma, (styv)pappa Fredric, 2 bröder och jag åkte ner till Mormor och Morfar i Malmö som tyvärr blivit för gamla för att komma hem till oss som traditionen i Ingelsträde lyder.. Men jaja, hur som helst.. Här kommer lite bilder..

Bild 1 - Mormor och Morfar hade ingen julgran, så vi tog med en!
Bild 2 - Mamma vart på väldans glatt humör och skumpade runt och visslade, haha! :D
Bild 3 ser ni vad det är! :)

Åhjuste!
Jag har fått en märkbart kvinnlig parfym, 500 kronor från mormor och morfar, “Inception” av min äldste storebror..

Och årets favoritjulklapp.. 320 GB extern hårddisk! *nörd*

Hihihi


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0