Sassa - blogg.

Idag känner jag mig avslappnad, skönt. Behöver verkligen vila ut mig efter finalen som varit krävande men fruktansvärt kul!


Imorgon skajag tatuera mig.. Hehe, äntligen!


Åh juste, för personer därute som kanske inte vet, eller inte hört vad jag sagt så svarar jag på alla frågor jag KAN svara på här.

Det är därför jag inte har frågestunder och sånt oxå.

Har man en fråga så ställ den ba rakt ut på vilket inlägg som helst!


Och med det vill JAG ställa en fråga.. Jag träffade en hel del fina personer när vi var i Nacka..


Men frågan är om ni läser min blogg?
Kan inte alla som träffade oss, fick autografer eller såg oss i Nacka skriva en liten kommentar? :D


Pok!


Kommentarer

Kommentera gärna, men allt spam och kommentarer som jag ser stötande raderas. Även reklam raderas, då menar jag även om man gör reklam för sin egen blogg eller vill tipsa om dagens blogg och tävlingar etc. Kom ihåg att oavsett om du är anonym eller inte, så sparas ditt ip-nummer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0